window.smartlo"/> JAK NA VYMAZLENOU - NEJENOM PŘEDVÁNOČNÍ - POHODU - ezoterická poradna Marie Magdaléna
Jmenuji se Marie Magdalena.
Mé motto: POMÁHÁM LIDEM K LEPŠÍMU ŽIVOTU.
pozadi-04.jpg

ZMĚNIT ŽIVOT K  LEPŠÍMU JE TAK SNADNÉ. CHCETE BÝT TAKÉ ŠŤASTNÍ?
HARMONIZACE TĚLA I DUŠE U MARIE MAGDALÉNY

 
                 MOTTO DNE:

 
OTEVŘENÁ MYSL A OTEVŘENÉ SRDCE.
TO JE TO, OČ TU BĚŽÍ.



 
JAK NA VYMAZLENOU -  NEJENOM PŘEDVÁNOČNÍ  - POHODU
 
    Ráda se s vámi podělím o můj recept na dobrou náladu a pohodu.
    Mnoho z vás činí podvědomě tyto kroky a tím se váš organismus také dostává do pohody, slasti a s úsměvem na tváří  proplouváte dnem jak v pracovním procesu, tak v soukromém životě. Instantní forma na nastolení životní rovnováhy  je níže shrnuta do 7 pravidel.
    Existuje několik kroků, které je potřeba následovat a dodržovat a dobrá nálada se hlásí sama. Jako ostatně vše - i tento proces podléhá disciplíně. Je to základní princip pro smysluplné výsledky.

1. pravidlo
    Nejdřív je potřeba se rozhodnout. To je naprosto zásadní. Rozhodnout pro to, že zkrátka chci mít dobrou náladu, cítit pohodu a prožívat štěstí a spokojenost. Pokud vnitřně cítíme nějaké pochybnosti k našemu stavu radosti a štěstí, celá realizace je ohrožena.
2. pravidlo
    Naladění pro následující den začíná již večer, když uléháme. Cokoliv nám vykouzlí úsměv na tváři, s tím usínáme. Klidně opustíme reálný svět a přeneseme se tam, kde nám je nebo bylo hezky nebo se těšíme, že hezky bude... S tím pocitem usínáte. Pusa od ucha k uchu povoluje až ve chvíli, kdy se ubíráte ho hlubší fáze. Ve vašem usínacím programu by neměla chybět alespoň jedna, byť i sebemenší, věc, na kterou se ten den těšíte. Vybavíte si ji v těch nejúžasnějších barvách. Ať je to cokoliv. Třeba jen měkká mramorová bábovka od babičky k snídani. Jde o ten pocit těšení.

3. pravidlo
    Ať je potřeba vstávat v jakoukoliv hodinu, vždy si najděte nějaký příjemný bod, se kterým se v mysli chvíli mazlete. Může to být jen 30 sekund, ale tento čas si vychutnejte plným doušky. To teplo příjemného pocitu je potřeba dostat až "do kostí".
    V průběhu dne se budete dostávat zcela jistě do celé škály situací a pocitů. Co je hlavní, je rozdělení okamžiků a naše nastavení k nim.
    Situace je potřeba rozdělit na ty, se kterými lze něco udělat /v případě konfliktů/ a na ty druhé, u kterých je každá intervence bezpředmětná. Je důležité vyhodnotit správně a také správně kategorizovat.
    Situaci, se kterou nemohu nic dělat, mohu přijmout. To je něco úžasného a mění to celou polaritu problému. Pakliže něco přijímám, už to neleží na negativní straně. Vlastně mi to svým způsobem nevadí. A energeticky se vyhladí pole a Vaše psychika Vám poděkuje.
    U situací, které mohu svým přičiněním ovlivnit, popustím uzdu své kreativity na plné obrátky. Svým činnostem věnujte v tom daném okamžiku plnou pozornost. Srdce, mozek i tělo cílí, kam je zrovna potřeba v intenzitě, která se rovná stupni důležitosti.

4. pravidlo
     Je nezbytně nutné některá  slova zapomenout a nahradit  jinými.
musím - ráda stihnu
nemohu - zařadím do programu
nejde to - budu na tom pracovat
nestíhám - to zvládnu - nebo odložím
     Vždy hledejte způsob řešení, nikoliv důvody proč něco nelze.
     A když máte hodně práce, je to nakonec dobře. Je o vás zájem, děláte to báječně, jste schopni to dělat. Vždy to může být ve chviličce jinak.

5. pravidlo
     Extrémní důležitost tkví v osobním odměňování a v lásce k sobě. Chvalte se, odměňujte - třeba jen slovem, posilujte, motivujte. Stále tzv. zahřívejte motor. A průběžně pracujte na tom, abyste se měli stále na co těšit. Nemusí to být velké věci, stačí drobnosti.

6. pravidlo
     Přísně selektujte program a  snažte se maximálně eliminovat stres. Případně ho transformujte. Rozhoduje stupeň důležitosti v tom daném okamžiku. Pokud potřebujete příklad. Tak tedy - plný koš prádla počká. Druhý den si přeci nevezmete půlku skříně najednou. A vždy platí kolektivní pravidlo. Kolik je v domácnost rukou, tolik se podílí. Vždy mějte na paměti, že pohoda je základ pro fyzické i duševní zdraví.
    Cítím, že se vynořují Vaše otázky a poznámky typu - "jsou přeci i vážné problémy a situace. A to přeci nejde být vždy jen v pohodě".
     Souhlasím s Vámi. Je celá řada situací, které jsou velmi vážné, hodně smutné a bolestivé, ale i zde, s triky a pravidly, lze postupovat tak, abychom nespadli na dno.
     V těchto situacích platí výše jmenované - přijmout situaci. To se týká úmrtí, nevyléčitelné nemoci, rozchodů apod. Ostatní vážné situace se snažte transformovat do jiného vzorce. Otázkou je vždy najít alespoň tři věci, které mohou situaci zmírnit,  být lepší a výhodnější po dané změně. Něco, co se vám zjednoduší, bude to jiné, volnější, získáte volnost, nasměruje vás nová situace konečně tam, kam jste dlouho chtěli, ale váhali  a mnoho dalších možností.
     To je potom to pravé mistrovství. Nepůjde to hned, ale dokážete to. Když přijdou okamžiky, kdy se vám oči orosí, budete vědět, že emoce je fajn, ale dokážete ji kdykoliv zastavit. A to nesmírně důležité. Nic vás již nepříjemně nepřekvapí. Budete silní, ale zároveň empatičtí. Budete schopni rozdávat i přijímat lásku, ale zároveň odchod lásky můžete prožívat bez zvýšených emocí.

7. pravidlo
     Děkujte! Večer je třeba uléhat s stejně příjemnými pocity. Být vděčný za to, co se ten den povedlo. A nevyčítat si případné prohry. Zkrátka příště se to podaří a vše se děje, jak má. Věřte na přátelský vesmír a ten vás nikdy neshodí  z obláčku. Když náhodou spadnete, vždy vám hodí záchranné lano.
 
Váš život se naplní radostí, pohodou a klidem.
 
Pokud se vám to celé podaří , bude velmi ráda.

 S láskou
 Marie Magdaléna
 
 
 
 
 
 
525303_563607403zahrada + 661475_949669596_n.jpg
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one